۰۲ آبان ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۱
باورتان نمی شود | روغنی که هر جا بریزد مو می روید
بازدید:۳۷۲
صد آنلاین | از دیرباز تا کنون متخصصان طب سنتی برای درمان بیماری ها از گیاهان دارویی استفاده می کنند. گیاهان دارویی انواع مختلفی دارند که کندش یکی از موثرترین گیاهان دارویی بر شمرده می شود.این گیاه خواص شگفت انگیزی دارد اما مهم ترین خاصیت کندش که بسیاری از افراد را جذب خود می کند، افزایش رشد مو و جلوگیری از طاسی است.
کد خبر : ۱۲۱۶۲۵
 
از دیرباز تا کنون متخصصان طب سنتی برای درمان بیماری ها از گیاهان دارویی استفاده می کنند. گیاهان دارویی انواع مختلفی دارند که کندش یکی از موثرترین گیاهان دارویی بر شمرده می شود.این گیاه خواص شگفت انگیزی دارد اما مهم ترین خاصیت کندش که بسیاری از افراد را جذب خود می کند، افزایش رشد مو و جلوگیری از طاسی است.
 

امروزه به دلایل مختلفی از جمله ، فشار های کاری و استرس ، مصرف زیاد موادشیمیایی ، آلودگی های محیطی ریزش مو افزایش پیدا کرده است. افرادی که دچار ریزش مو هستند به نحوی به فکر درمان هستند .

 

روغن کندش می تواند به عنوان عامل محافظت کننده بسیار قوی عمل کند ، آنتی اکسیدان های آن باعث تقویت مو شوند. اثر بخشی این روغن به گونه إي است  که در کتاب تحفه حکیم مومن بیان شده که این روغن باعث رویش مو از کف دست می شود.

 

( البته رویش مو از کف دست محال می باشد ولی با این مثال خواسته اند قدرت اثرگذاری را بیان کنند.

 

دوره مصرف این روغن هشت ماه است . علت این دوره هشت ماهه این است که چنانچه کرک های مو روی سر شما رشد کند برای تثبیت این کرک ها باید حدود ۸ ماه این درمان را ادامه داد.

مهدی حسینی مغویان
نویسنده:
مهدی حسینی مغویان
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها